NUESTROS ACOGIDOS

CRUZE DE AMERICAN STANFORD

CAS MOLT URGENT !!!
Ens arriba aquest avís, d'un gos de dos anys, en molt mal estat, ja que els seus amos no es poden fer càrrec d'ell, si no li trobem família aviat el portaran a la gossera ..
És una cruïlla de american stanford ..
Necessita trobar una casa urgentment !!!

CASO MUY URGENTE!!!
Nos llega este aviso, de un perro de dos años, en muy mal estado, ya que sus dueños no se pueden hacer cargo de el, si no le encontramos familia pronto lo llevaran a la perrera..
Es un cruze de american stanford..
Necesita encontrar una casa urgentemente!!!

ALIN

Macho de unos once meses (aprox.)

Alin es un perrito muy activo y jugeton.
Fue abandonado en Salt con todas sus cosas.
Ahora busca una buena casa adoptiva!!

Alguien le da una oportunidad !?!?

TASTO!!

Aquí tenim en trasto, un cadellet de dos mesos, molt juganer i extremadament carinyós, és molt sociable, tant amb gossos i gats! L'hi encanta passejar i córrer! És un gosset que té molt d'amor per repartir! Necessita trobar una família amb qui créixer, vols ser tu qui l'hi doni aquesta oportunitat?

Aquí tenemos a Trasto, un cachorrito de dos meses, muy juguetón y extremadamente cariñoso, es muy sociable , tanto con perros y gatos ! Le encanta pasear y correr! Es un perrito que tiene mucho amor para repartir ! Necesita encontrar una familia con quien crecer, quieres ser tú quien le dé esta oportunidad ?

NINA!!

La història de la nina, és una mica trista... Va ser un regal per a la seva antiga propietària (un regal per una dona gran). Ara aquesta dona ha sigut ingressada en un geriàtric i cap dels quatre fills es pot fer càrrec de la gosseta.
Nina ara mateix està en una casa d'acollida, però no para de plorar de la pena..

La historia de Nina , es un poco triste ... Fue un regalo para su antigua propietaria ( un regalo para una mujer mayor ) . Ahora esta mujer ha sido ingresada en un geriátrico y ninguno de los cuatro hijos puede hacerse cargo de la perrita .
Nina ahora mismo está en una casa de acogida, pero no para de llorar de la pena...

DAISY

És una gossa d'uns tres anys aproximadament, molt afectuosa i sociable!

Es una perra de unos tres años aproximadamente, muy cariñosa y sociable !

XIKI!!

És un gos molt tranquil, no pesa més de dos quilos. En el seu estat físic es nota que ha estat maltractat.. Té aproximadament uns sis anys i té la boca força malament.
Com veieu l'hi van haver d'esquilar, ja que estava replegat de puces i tenia el pèl amb molt males condicions..
A part d'això es porta molt bé, i és sociable, tant amb altres gossos i amb gats.
Necessita trobar una bona família, es mereix ser feliç.

Es un perro muy tranquilo, no pesa más de dos kilos. Por su estado físico se nota que ha sido maltratado .. Tiene aproximadamente unos seis años y tiene la boca muy mal.
Como veis se lo tuvieron que esquilar , ya que estaba replegado de pulgas y tenía el pelo con muy malas condiciones ..
Aparte de esto se porta muy bien, y es sociable , tanto con otros perros y con gatos.
Necesita encontrar una buena familia, se merece ser feliz.

ENCONTRADO !!

S'han trobat aquest Dogo Argentí d'un any i mig a Girona. Porta xip, però no està donat d'alta.
És un gos molt bo i obedient, és juganer i a la casa d'acollida es porta molt bé!
Algú l'està buscant????

Se han encontrado este Dogo Argentino de un año y medio en Girona. Lleva chip, pero no está dado de alta.
Es un perro muy bueno y obediente, es juguetón y en la casa de acogida se lleva muy bien !
Alguien lo está buscando ????

ROCKY I ROCO

Són dos cadells de dos mesos que els haguessin abandonat si no fos per la seva casa d'acollida que no ho va permetre.
Tant en Rocky com en Roco, són dos mascles creuats de GOLDEN.
Necessiten trobar un bon adoptant, els hi dónes una oportunitat?

Son dos cachorros de dos meses que los hubieran abandonado si no fuera por su casa de acogida que no lo permitió .
Tanto en Rocky como en Roco , son dos machos cruzados de GOLDEN .
Necesitan encontrar un buen adoptando , les das una oportunidad?

CHULA!!

És una gossa jove molt bona i obedient!!

Es una perra joven y muy obediente!!

DRACO!!

És un cadell de quatre mesos, molt juganer i amb molta energia!!

Es un cachorro de cuatro meses, muy jugeton y con mucha energia!!

LLUNA!!

Aquí tenim a la petitaLluna!
Aquesta gosseta la vam rescatar de les gàbies de Girona.
És una gossa molt obedient i mimosa!

Aquí tenemos a la pequeña Lluna!
Esta perrita la rescatamos de las jaulas de Girona.
Es una perra muy obediente y mimosa !

POMA!!

És una gossa d'uns sis anys. Els seus propietaris no es poden fer càrrec d'ella, ja que són persones grans i aquesta gosseta necessita algú que pugui estar més per ella.
És molt bona i molt obedient!!
Necessita trobar adoptant!!

Es una perra de unos seis años. Sus propietarios no pueden hacerse cargo de ella, ya que son personas mayores y esta perrita necesita alguien que pueda estar más por ella.
Es muy buena y muy obediente!!
Necesita encontrar adoptante!!

WISKY!!

En Wisky és nou a l'associació NOAA! El varem rescatar de la gossera de Girona, la setmana pasada.
És un gos jove, te molta por i no es deixa tocar per ningú.
Necesita trobar un adoptant amb molta pasiència i que l'ensenyi que no tots els humans són dolents, necesita trobar a una persona que l'hi pugui donar molta atenció i amor.

YORKI!!

Yorki, és un gos d'uns 10 anys, rescatat de la gossera de Girona.
És molt juganer, carinyós i sociable!

Yorki, es un perro de unos 10 años, rescatado de la perrera de Girona.
Es muy juguetón, cariñoso y sociable !

NOA

És una gossa d'uns tres anys, l'hi encanta córrer, jugar... És molt sociable, tant amb altres gossos com amb gats!

Es una perra de unos tres años, le encanta correr y jugar.. Es muy sociable, tanto con otros perros como con gatos!

NUESTROS GATOS!!

Tenemos varios gatos y gatas esperando a ser ADOPTADOS!